Saturday 25 June 2011

Promo van promotieonderzoek

Afgelopen week heb ik een presentatie verzorgd op de 2e dag van het Arbeidsdeskundig Onderzoeksplatform georganiseerd door het Arbeidsdeskundig KennisCentrum (AKC), mijn sponsor, en de Nederlandse Vereniging van Arbeidsdeskundigen (NVvA), mijn brancheorganisatie. Daar heb ik een korte schets gegeven van mijn  onderzoeksonderwerp, de probleemstelling en de aanpak. 
Veel positieve reacties en een aantal zeer bruikbare tips geven een prettige aansporing om op het ingeslagen pad verder te gaan.

Onderwerp: het deskundigenoordeel '(On)geschikt voor het eigen werk'



Vraagstelling: welke contextuele factoren van de werknemer verklaren het conflict over het ziek zijn voor het eigen werk en het aanvragen van dit deskundigenoordeel als middel om het conflict op te lossen?

 

Verklarend model: Job Embeddednes

  

No comments:

Post a Comment